Uporaba igrač in didaktičnih iger v delovni terapiji – doc. dr. Lea Šuc
Ameriško združenje delovnih terapevtov definira igro kot dejavnost, pri kateri gre za spontano ali organizirano aktivnost, ki omogoča zadovoljstvo, zabavo, veselje in razvedrilo. Delovni terapevti jo uporabljajo kot aktivnost za ocenjevanje in planiranje terapije, za dokumentiranje sprememb v kliničnem in razvojnem statusu otroka ter za spodbujanje razvoja. Vključevanje igre v zgodnjo obravnavo otrok s posebnimi potrebami je pomembno, saj ta spodbuja socialni in čustveni razvojem, razvoj jezika, gibalnih sposobnosti, kreativnosti in reševanje problemov. Otrok se skozi igro uči, je ustvarjalen, razvija domišljijo in doživlja uspeh. Terapevt otroka spodbuja, da razvija lastne interese ter se vključuje v igro z sovrstniki. Didaktične igre delovni terapevti uporabljajo tudi pri obravnavi odraslih oseb z nevrološkimi obolenji.
Kot delovna terapevtka in mednarodna inštruktorica Razvojno nevrološke obravnave – Bobath se Lea Šuc skozi svojo kariero ukvarja z otroki s posebnim potrebami. Sodelovala je pri prvih vključitvah otrok s posebnimi potrebami v večinske šole in razvila model organizacije delovne terapije v vzgojno-izobraževalnem procesu. Je mentorica in somentorica pri diplomskih delih, avtorica številnih znanstvenih in strokovnih člankov ter aktivna udeleženka na domačih in tujih kongresih.