The brain sell
David Lewis
The brain sell
- Avtor: David Lewis
- Zvrst: Ekonomija in pravo
- Jezik: angleški
- Ciljna skupina: odrasli
- Leto izida: 2013
- Fizični opis: 298 str., 23 cm
- Oznake: manipulacija, marketing, nevroznanost, potrošništvo
David Lewis je nevropsiholog, ki v svojem neodvisnem raziskovalnem inštitutu Mindlab International preučuje vpliv nevromarketinga na nakupovalne navade povprečnega potrošnika. Dejstvo je, da so časi tradicionalne prodaje minili, zato so s pomočjo nevroznanosti prodajalci pri trženju svojih artiklov in storitev postali izjemno inventivni. Dnevno smo namreč podvrženi številnim manipulacijam in prepričevanjem, pa se tega niti ne zavedamo. Ob vseh znanstvenih in neznanstvenih prijemih, ki so dandanes v uporabi, se mnogokrat poraja tudi vprašanje, če oz. do kakšne mere je tako ravnanje in poseganje v našo zavest sploh etično sprejemljivo.
Iskanje priporočil