• Moč prehrane v športu

  • Severin Lipovu0161ek

  • Zvrst: prehrana in kulinarika
  • Jezik: slovenski
  • Ciljna skupina: odrasli
  • Leto izida: 2013
  • Založba: Samala, Ljubljana
  • Fizični opis: VII, [6], 333 str., 24 cm

  • Oceni ta predmet
    (4 glasovi)

Knjiga nam uvodoma razloži fiziologijo gibanja, ki je podlaga za načrtovanje prehrane, sledi pa ji razlaga osnovnih hranil, pomembnih za prehrano telesno dejavnega človeka. Izvemo, zakaj so pomembne maščobe, beljakovine, minerali, ogljikovi hidrati in kako pomembna je voda za dobro hidracijo. Pred sestavo jedilnika je potrebno natančno poznavanje športa, s katerim se športnik ukvarja in upoštevati dejavnike, ki vplivajo na napor pri vadbi. Potrebujemo hrano za vzdržljivost ali le za moč in napor? Upoštevati moramo časovno usklajenost prehranjevanja, saj lahko le tako uspešno sestavimo zmagovalno celoto obrokov. V priročniku nam avtor prikaže različne možnosti razporeditve obrokov preko dneva glede na uro našega treninga in optimalni časovni razmik med njimi. Izvemo tudi, na kakšen način pridobivamo mišično maso in izgubljamo telesno maščobo. V zadnjem poglavju se avtor posveti razlagi prehranskih dopolnil in navaja praktične primere njihove uporabe. Knjiga nam odlično pomaga pri načrtovanju primerne prehrane, s katero učinkovito dosežemo svoj največji potencial pri športu. (HB)

Iskanje priporočil

Vrsta gradiva

Jezik

Ciljna skupina

Leto izida

Tema

Format

Področje/zvrst

Ključna beseda

thl

pionirska

BZ-logo