Na vsebinoNa glavni meni

Bonton pri dogodkih v virtualnem okolju

Na izobraževanju se boste seznanili z osnovami in tudi z nekoliko bolj poglobljenimi razmisleki o tem, v čem se ločijo pristopi pri komuniciranju v virtualnem okolju od pristopa, ki smo ga vajeni iz naših živih stikov z različnimi občinstvi. Komuniciranje preko digitalnih platform ima nekoliko drugačna pravila vedenja, kot smo jih vajeni iz našega fizičnega sveta. Tu v splošnem niti ne gre le za pisana pravila, ki bi jih zlahka našli na spletu, ampak gre predvsem za prenose znanj, ki izhajajo iz neposredne prakse. Govorili bomo o tem, kako poskrbeti, da naša pojava in ozadje v posnetku ne bosta begali občinstva. O tem, kako z našo predstavitvijo pritegniti občinstvo in kako preprečiti »Zoom Fatigue«. O tem, kakšne pristope lahko uporabimo in čemu se je treba ogniti. O tem, kako preprečiti, da bi se občinstvu zdeli »leseni« in nezanimivi, ne da bi pri tem zapadli v neresen in nestrokoven pristop… Mogoče vam bo pri velikem delu vsebin, o katerih bomo govorili, prišlo na misel: »Pa saj to je vendar logično. Kako to, da mi to do zdaj še ni padlo na pamet?« – Res upamo, da nam to uspe. Vsa vaša vprašanja bodo na seminarju več kot dobrodošla, saj se vsi najlažje učimo na povsem konkretnih izzivih, s katerimi se srečujemo. Izobraževanje tako ne bo le eks katedra predavanje, ampak seminar, ki si ga boste tudi res zapomnili.

Izvaja: Maja Vreča, Arnes

Kotizacija: brezplačno

Prenos prijavnice >>>

Preberite še