Nakupologija
Nakupologija
- Avtor: Martin Lindstrøm
- Zvrst: Ekonomija in pravo
- Jezik: slovenski
- Ciljna skupina: odrasli
- Leto izida: 2009
- Založba: Medijski partner, Ljubljana
- Fizični opis: 135 str., 22 cm
- Oznake: marketing, nakupovalne navade, nakupovanje, nevromarketing, oglaševanje, podzavest, potrošništvo, psihologija
Martin Lindstrom je svetovno priznani strokovnjak za marketing in svetovalec podjetjem, ki že vso svojo kariero intenzivno raziskuje trg in razvija nova raziskovalna orodja ter se ukvarja z nevromarketingom. V Nakupologiji predstavi izsledke nevromarketinške študije, ki jo je avtor s pomočjo nevroznanstvenikov izvajal tri leta na 2081 ljudeh. S pomočjo fMRI (funkcionalne magnetne resonance) je meril spremembe v aktivnostih na različnih predelih in strukturah možganov. Zanimali so ga učinki blagovnih znamk, logotipov in reklam na naše nakupovalne navade. Ena izmed šokantnih ugotovitev je denimo bila, da opozorila na škatlicah cigaret podzavestno še bolj spodbujajo h kajenju. Ključna ugotovitev študije je, da je približno 90 odstotkov potrošniškega obnašanja nezavednega, še ena pomembna pa, da so tradicionalne tržne raziskave, ki sprašujejo potrošnike za mnenje, izredno nezanesljive. (NA)