Na vsebinoNa glavni meni

Vplivanje: psihologija prepričevanja

Robert B. Cialdini
Ocena gradiva
1 2 3 4 5
Robert B. Cialdini

Vplivanje: psihologija prepričevanja

Avtor se v knjigi Vplivanje: psihologija prepričevanja ukvarja s šestimi univerzalnimi principi prepričevanja, in sicer z recipročnostjo, zavezanostjo in doslednostjo, z družbenimi dokazi, všečnostjo, avtoriteto in pomanjkanjem. Pri tem je usmerjen na praktični del. V vsakem poglavju so predstavljene strategije vplivanja, sledi razlaga taktike, kako se pred vplivanjem obvarovati. Avtor je v praktičnem delu sam naredil številne eksperimente, kjer je želel raziskati, kako trgovcem uspe prepričati stranko v nakup nečesa, česar le-ta sploh ne potrebuje ali pa stvar celo že ima. Cialdini nam razloži, kako se temu ognemo in se ne pustimo zapeljati. Priročnik je pomoč za vse tiste, ki so nagnjeni k hitremu popuščanju in pregovarjanju zvitih trgovcev za nakup stvari, ki jih pravzaprav sploh ne potrebujejo. Če se nam po branju te literature uspe upreti vsaj enemu nakupu pri vztrajnem prigovarjanju trgovca, je bil namen avtorja vsekakor dosežen. (HB)

Iskanje priporočil
  • Jezik

  • Ciljna skupina

  • Leto izida

  • Tema

  • Zvrst

  • Oznake