Na vsebinoNa glavni meni

Bralni motivatorji v digitalni dobi: novi pristopi za spodbujanje branja za užitek v osnovni šoli

TRAJANJE

2023–2025

CILJI

Opolnomočiti učence z dobro bralno izkušnjo ne glede na njihovo bralno kompetenco; učiteljem ponuditi izobraževanja s področja pedagogike branja za užitek in ideje, kako te pristope aplicirati tudi na obvezni program.

CILJNA SKUPINA

učenci, stari od 9 do 11 let, učitelji, splošni knjižničarji

OPIS

Mestna knjižnica Ljubljana kot partner sodeluje pri projektu Setting up a Reading Motivator in the Digital Age v programu Erasmus+, KA220-SCH – Sodelovalna partnerstva na področju splošnega šolskega izobraževanja. Projekt je namenjen vpeljavi novih pristopov pedagogike branja za užitek v osnovne šole. V projektu poleg Mestne knjižnice Ljubljana sodelujejo še partnerji iz treh evropskih držav:

  • Univerza v Ljubljani (koordinator projekta, Slovenija),
  • Associazione Literacy Italia (neprofitna organizacija, Italija),
  • Turun Yliopisto (Univerza, Finska),
  • Turun kaupunki – Åbo stad (splošna knjižnica, Finska).

Aktivnosti, predvidene v projektu, so: oblikovanje profila bralnega motivatorja, usposabljanje za bralne motivatorje, delavnice z učenci, organizacija mednarodnih projektnih srečanj in strokovnih konferenc.

POVEZAVE

STIK

Mateja Lesar